Tattoo Tag

Witam!
Dawno mnie tu nie było, wiem. Nie będę się rozpisywać dlaczego nic nie pisałam. Po prostu nie chciało mi się albo nie miałam pomysłu na posty. Przepraszam :D Dzisiaj postanowiłam napisać wymyślony przez siebie tatuażowy tag.
Nie wiem czy wiecie, ale kocham tatuaże. Już od dziecka mnie interesowały i postanawiałam sobie, że jak dorosnę to zrobię sobie jakąś dziarę. Jeżeli chcecie się dowiedzieć o moich tatuażowych gustach, czytajcie tag.



1.Czy lubisz tatuaże?
Tak, bardzo. Przecież gdybym nie lubiła tatuażów to nie robiłabym tagu o nich :D

2.Wolisz tatuaże kolorowe czy całkowicie czarne?
I takie, i takie.

3.Czy uważasz, że robienie sobie tatuaży, które nic nie symbolizują, a są tylko ozdobą ciała jest głupie?
Oczywiście, że nie! Ja uważam, że każdy tatuaż ma swoją symbolikę, małą historię.

4.Czy podoba Ci się wytatuowana cała ręka, szyja, noga, całe ciało?
U kogoś - spoko. Jednakże ja bym sobie takiego czegoś nie zrobiła.

5.Jakie tatuaże wydają Ci się głupie, śmieszne albo bezsensowne?
Według mnie każdy tatuaż jest na swój sposób fajny. Ile ludzi, tyle gustów i opinii. 

6.W którym miejscu na 100% nie zrobiłabyś sobie tatuażu?
W miejscu intymnym i na twarzy.
 
7.Czy masz już jakiś tatuaż?
Na razie nie, ale za kilka lat na pewno będę mieć.

8.Co Twoi rodzice sądzą o tatuażach?
Dla mojego taty to totalna głupota, zeszpecenie ciała i w sumie dla mamy też, chyba że jakiś drobny w niewidocznym miejscu.

9.Czy ktoś z Twoich bliskich ma tatuaż?
Tak, mój starszy brat.

10.Jaki tatuaż chcesz sobie zrobić? Podeślij fotkę!


1a/1b - Od pewnego czasu podoba mi się taki tatuaż. Wersja z bronią jest dla mnie genialna.
2 - Ten motyw mi się strasznie podoba. Piotruś Pan to moje dzieciństwo. W tej bajce dzieci się nie dorastały, więc taki tatuaż kojarzyłby mi się z dziecięcą zabawą, beztroską, miłymi chwilami.
3 - Serduszko byłoby dla mnie tylko ozdobą.
4a/4b/4c - Kocham Stitcha! To chyba moja ulubiona postać z Disneya, która nie jest człowiekiem. A sama bajka "Lilo i Stitch" to moja ukochana ekranizacja!
5 - Rękawiczki dobrze znane nam z Disneya. Podoba mi się ten tatuaż, ale nie jest moim priorytetem.
6a/6b - Skrzydło na ramieniu Luxurii Astaroth. Dla mnie super to dziara, dodaje uroku.
7a/7b - Jeszcze rok dwa lata temu pożądałam najbardziej na świecie takiej dziary, ale teraz chyba z takiej zrezygnuję, ponieważ w dzisiejszym dniu wydaje mi się przy duża.
8a/8b - Motyw różańca. Jestem osobą wierzącą i taki tatuaż pokazywałby, że moja wiara, podobnie jak dziara, będzie ze mną do końca.
9 - "Ride or Die"("Jedź albo Giń") to kwestia wypowiedziana przez Dominica Toretto, bohatera sagi "Szybcy i Wściekli" - mojej ukochanej serii. Ten cytat nawiązywałby do mojego motoryzacyjnego zamiłowania.
10 - Gdy tylko się na to natknęłam, od razu polubiłam tą dziarę. Kocham muzykę i taki odtwarzacz to spoko sprawa.

~*~

A Wy lubicie tatuaże? Co sądzicie o tych pożądanych przeze mnie? Jeżeli macie ochotę napisać taki Tag na swoim blogu to bardzo proszę o podlinkowanie Blondynetek, ponieważ Tag napisałam sama. Pozdrawiam cieplutko w te deszczowe i chłodne dni - Walerija.

9 komentarzy :

  1. Ja też kocham tatuaże :) świetne odpowiedzi. Dla mnie bezsensownym tatuażem jest np. kot którego odbyt to pępek. Fuj. Nie zrobiłabym nigdy takiego. Śliczny desing bloga. Widze taki pierwszy razijestem pod wielkim wrażeniem :) Pozdrawiam, Olcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam o tych "najbardziej kreatywnych" xD

      Usuń
  2. Tatuaż 2 chyba mi się najbardziej spodobał xD Bardzo fajny tag, mam nadzieję, że kiedyś zrealizujesz swoje marzenia :)
    Pozdrawiam
    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się szablon bloga.
    Interesuję się tatuażem. Może kiedyś nauczę się je wykonywać.
    Póki co, jestem w Liceum Plastycznym.
    Zobaczymy jak wszystko dalej się potoczy.
    Bardzo nietypowy pomysł na tag.
    Propsuję i dopinguję :)

    Monika
    by-monique.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liceum Plastyczne... marzenie mojego dzieciństwa ♥

      Usuń
  4. Chyba wszystkie odpowiedzi miałabym takie jak Ty. Nawet z rodzicami się zgadza :PP
    Ja nie mam jeszcze pomysłów. Kiedyś miałam, ale dość często zmieniam zdanie, nawet zainteresowania. Dlatego trochę się boję. Ktoś mi kiedyś powiedział, że trzeba zrobić sobie projekt, lub wydrukować to co chciałabyś sobie wytatuować, powiesić nad łóżkiem i poczekać rok. Jeśli nadal będzie się podobał- można zrobić.

    Kiedy skończę 18 lat chcę zrobić sobie tatuaż z nawiązaniem do którejś z bajek Disneya, może nawet Piotruś Pan^^ ale w jakimś mało widocznym miejscu (boję się reakcji mamy XD). Mam w planach zrobić też tatuaż z nawiązaniem do mojego ukochanego serialu ♥

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie kochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakiż ten Twój ulubiony serial? :)

      Usuń
  5. mi się tatuaże nie podobają chyba że u innych;p sama bym się nie przekonała do zrobienia dziary:) obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń

Prosimy, aby komentarze przez Was zamieszczane były kulturalne, napisane poprawną polszyzną oraz żeby nie zawierały wulgaryzmów lub bezpodstawnej krytyki. Chciałybyśmy abyś umieścił w nim swoje zdanie na dany temat, ale w sposób poprawny leksykalnie, gramatycznie i ortograficznie. Prosimy też o dużą argumentację swojego komentarza. Spamowi mówimy pa! ;)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka