Ksiażki -najlepsze na wieczory :))

Hej wszystkim!
Chce przeprosić za nieobecność, trochę ostatnio życie mi się skomplikowało.
Niestety nie byłam w stanie nic napisać, ale obiecuje poprawę.
Tzn od dawna również nie mam pomysłu co mogę napisać, żaden temat nie wydaje mi się wystarczająco ciekawy.
Więc postanowiłam pójść na łatwiznę i wypisze moje ulubione książki :))



Pamiętnik Narkomanki (Barbara Rosiek) -zakochałam się w tej powieści, normalnie nie mogłam się oderwać od czytania, sam temat narkotyków i uzależnień bardzo mnie interesuje, a i sposób w jakim jest ona napisana.
Po prostu idealna, choć jedna wada jest, mianowicie mogłam przeczytać ją tylko raz.
Ponieważ zapamiętałam wszystkie szczegóły i kiedy próbowałam ja przeczytać po raz drugi nie wywołała we mnie takich emocji jak za pierwszym razem.

Druga szansa (Katarzyna Miszczuk) -ta książka zyskała moją sympatie już po pierwszej stronie.
Psychiatryk, zaniki pamięci, tajemnice, zbrodnie to wszystko znajdziesz w paruset stronach i co najważniejsze niespodziewany i nie do przewidzenia koniec, który pozostawi ci wiele pytań w głowie.

Weronika postanowiła umrzeć (Paulo Coelho) -bardzo spodobała mi się zmiana toku myślenia główniej bohaterki w trakcie powieści.
Ta książka może pokazać jak bardzo wszyscy mylimy się co do osób chorych czy innych.
 Ciekawe jest to, że autor wciela się w kobietę i sam o sobie mówi, trochę to musiało być skomplikowane do napisania.
Ale bardzo miło się czyta i tak jak przy dwóch ostatnich bardzo trudno było mi się oderwać od nich.

To moje trzy ulubione lektury, tak naprawdę to każda wniosła coś do mojej głowy i codziennego zachowania.
Mówią, że dobrą książkę rozpoznaje się po tych myślach, które przelatują przez po jej zakończeniu, zgadzam się z tym, po każdej z nich nie mogłam przestać rozmyślać i rozbijać poszczególne fakty na części, by tylko móc czytać między wierszami.
Jeśli ktoś z was czytał lub ma zamiar to zrobić to podzielcie się Swoimi opiniami o tych, lub napiszcie tytuły innych, chętnie dowiem się co Wy czytacie :))

A teraz o mojej nowej zabawce, nie wiem czy to temat dla każdego, ale i tak podzielę się moją opinią.
A mianowicie chodzi o e-papierosa.
W lutym kupiłam moda Ijusta2, jest on tani, a naprawdę warto.
Zapłaciłam 120zł czyli stosunkowo naprawdę mało, a jednak się opłacało.
Daje dużą i gęstą chmurę, nie trzeba go często ładować i nie widać prawie rys.
Ale jak wszytko ma wady, a nimi są:
Ciepły dym, droższa grzałka i bardzo szybko spala olejek.
Ludzie mówią też, że szybko się psuje, mój działa i wszystko z nim w porządku, więc pewnie zależy to od użytkownika :))

Za jakiś czas wstawię zdjęcia dymu ,tak dla zasady.
 No to do następnego posta miśki..

Buziaki Karolina :)))








5 komentarzy :

  1. Żadnej z książek nie czytałam, ale skoro Ty je polecasz to naprawdę warto je przeczytać! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda że nie mam czasu na czytanie :(

    Zapraszam do siebie i zachęcam do komentowania i obserwowania :) by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo spodobałą mi się ten post. Uwielbiam czytać książki. Teraz już wiem jaką książkę teraz przeczytam. :)

    http://juliettapastoors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo znam pamiętnik narkomanki, podobno świetna, musze po nią sięgnąć! :3


    Buziaki :* ZYCIEDLAPASJI

    OdpowiedzUsuń

Prosimy, aby komentarze przez Was zamieszczane były kulturalne, napisane poprawną polszyzną oraz żeby nie zawierały wulgaryzmów lub bezpodstawnej krytyki. Chciałybyśmy abyś umieścił w nim swoje zdanie na dany temat, ale w sposób poprawny leksykalnie, gramatycznie i ortograficznie. Prosimy też o dużą argumentację swojego komentarza. Spamowi mówimy pa! ;)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka