Coachella

Hej, witam po przerwie. Od świąt mija dokładnie miesiąc, wiecie? Nim się obejrzałam już wszystko przeminęło. Zaraz po Wielkiejnocy wyjechałam na tygodniowy obóz językowy "Euroweek" do Międzygórza. Super sprawa, polecam :P
Dzisiaj nie będę pisała co tam u mnie, bo jak na razie u mnie wszystko gra, wciąż mam wszystkie 4 kończyny :D
Coachella, coachella, coachella! Co to jest? Jak donosi Wikipedia: Coachella Valley Music and Arts Festival – coroczny festiwal muzyki i sztuki, który odbywa się w Empire Polo Club, Indio, Kalifornia, zlokalizowanym w Dolinie Coachella na Pustyni Colorado.
 Pomimo, że jest to festiwal muzyczny to można też go nazwać jednym wielkim pokazem mody. To tam co roku bawią się takie gwiazdy jak Vanessa Hudgens, Paris Hilton, siostry Jenner czy Aniołki "Victoria's Secret". Od kilku lat nie brakuje tam też naszych rodaczek: Maffashion czy Jessici Mercedes. Prócz bawienia się na tym wspaniałym festiwalu można też spotkać sławy i ich wymyślne i genialne kreacje. Zwolenniczką takiego stylu nie jestem, ale patrząc na te wszystkie fotki z festiwalu to aż chce się wskoczyć w luźne ciuszki, wsiąść w samolot i lecieć prosto na Coachellę. W tym roku szczególnie zżarła mnie zazdrośc przeglądając snapchat Jessici, gdy dowiedziałam się, że na Coachelli grali Guns N' Roses!!(jest to jeden z moich ukochanych zespołów"
Tak więc gdy tylko włączam snapa to od razu klikam w My Story naszych polskich blogerek. Nawet nie wiecie jak im zazdroszczę tego słońca, tej muzyki, zabawy, niezapomnianego czasu! I sądzę, że nie tylko ja nie potrafię usiedzieć w miejscu na myśl o tym magicznym festiwalu... Swoje opinie wyrażajcie w komentarzach, a tym czasem poczujcie jeszcze większy ból dupy razem ze mną patrząc na fotki poniżej.




Tak więc mam swój cel do zrealizowania. Daję sobie max.7 lat na zrealizowanie tego marzenia :D
Pozdrawiam, Walerija ♥

21 komentarzy :

  1. Jestem ciekawa, jak jest na takim obozie językowym. :) Wytrwałości w dążeniu do tego celu! Ja również kiedyś chciałabym się tam udać.
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jak się zabiorę to co nieco napiszę o Euroweeku :)

      Usuń
  2. Wspaniały post, również zazdroszczę dziewczynom i oglądam zdjęcia, powodzenia w realizowaniu marzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne inspiracje , mega chciała bym byc na takim festiwalu <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten blog jest sliczny, taki kolorowy :) Podoba mi się, fajny wpis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu własnym i koleżanki :)

      Usuń
  5. Jak to miesiąc, już?!:D oj taki festiwal to marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś nie słyszałam o tym festiwal. Teraz zaczęło się robić o nim coraz bardziej głośno :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczęło się robić coraz głośniej, bo to właśnie tam gwiazdy zdobywają najwięcej fejmu ;D

      Usuń
  7. COACHELLA ! Moje marzenie od kilku lat <3 Ten klimat ci ludzie,muzyka coś pięknego ! Też bardzo lubię Guns'n' Roses i tak samo oglądałam snapa Jessici to miałam wielkie zazdro że była na ich koncercie. Może za kilka lat razem pojedziemy i wspólnie spełnimy marzenie o coachelli ? :P
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Siedzę w blogosferzeod dobry 6 lat i dopiero w tym roku widzę taki bum na Coachelle :D Pamiętam, że kilka lat temu to tylko u amerykańskich youtuberek to widziałam, a w tym roku u połowy europejek na blogach :D W każdym razie trochę mi się to z naszym Woodstockiem kojarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje pierwsze skojarzenie z Coachellą? Woodstock :D
      Ja już o tym kiedyś słyszałam, ze względu na to, że jestem fanką Vanessy Hudgens, a ona lubi się bawić na takich imprezach.

      Usuń
  9. Wydaje mi się, że Coachella to marzenie dosłownie każdego;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia w realizacji tego marzenia :) Na Coachelli musi być nieziemska zabawa!
    Zapraszam do mnie na nowy post na nowym blogu:
    http://moniicza-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia w realizacji marzenia. :)
    Bardzo przydatny blog, ale szkoda, że tak późno go znalazłam.

    OdpowiedzUsuń
  12. rewelacyjny post. Marzenia są po to by je realizować :-)

    OdpowiedzUsuń

Prosimy, aby komentarze przez Was zamieszczane były kulturalne, napisane poprawną polszyzną oraz żeby nie zawierały wulgaryzmów lub bezpodstawnej krytyki. Chciałybyśmy abyś umieścił w nim swoje zdanie na dany temat, ale w sposób poprawny leksykalnie, gramatycznie i ortograficznie. Prosimy też o dużą argumentację swojego komentarza. Spamowi mówimy pa! ;)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka