"Prawdziwe blogerki"

Baczność! Generał Walerija nadchodzi! :D
Dzisiaj postanowiłam napisać o tym, co gryzie mnie już od pewnego czasu. Jeżeli jesteście ciekawi co to, odpalcie przyjemną muzykę w tle jaką Wam zapodałam i zapraszam do dalszej lektury.
Blogosfera to rzecz piękna. Nie ma w niej jakichkolwiek granic, tworzymy to, co chcemy. Od blogów modowych i lifestyle możemy znaleźć blogowe poradniki, fanowskie fora czy twórcze opowiadania kreatywnych autorów. Dla każdego blogera tworzenie swojego miejsca w sieci to pasja. To darmowa usługa na dzielenie się swoją wiedzą i zainteresowaniami. Nasze prywatne i własne miejsce w wirtualnym świecie. Jednakże z biegiem czasu wiele blogerów dostaje propozycje współpracy z różnymi firmami o dziedzinach, które związane są z ich blogiem. "Za prowadzenie bloga dostaje się pieniądze, ciuchy, książki, gry, kosmetyki? Przecież to super sprawa!" - zapewne każdy z nas tak na to reaguje. Bo kto by nie chciał dostawać jakichkolwiek przyjemności praktycznie za darmo? Chyba nikt. Jestem zwolenniczką tego typu współprac, bo blogerzy którzy prowadzą przyzwoitego bloga zasłużyli sobie na nagrodę, a owszem. Nic do tego nie mam. Nie wyśmiewam się z tych ludzi czy coś w tym stylu. Chciałabym Wam przybliżyć inną grupę ludzi, którzy wręcz żerują na tym.
Od już dosyć dawna mam konto na popularnym portalu zapytaj.onet.pl. To właśnie dzięki niemu poznałam współautorkę Blondynetek - Karolinę. Zaprzyjaźniłam się też z wieloma ludźmi, którzy podobnie jak ja interesują się tym samym co ja. Na tym portalu poznałam odpowiedzi na najbardziej żenujące pytania jakie świat widział i ze śmiechem czytałam rasistowskie i antyreligijne wypowiedzi innych użytkowników, ale już mniejsza o to. Na tym "zapytaju" istnieje również kategoria pytań zwana "Blogi i Fotoblogi" - to tam archiwizowane są wszystkie pytania o takiej właśnie kategorii. Z chęcią pomagam początkującym blogerom w założeniu bloga czy ocenieniu ich wypocin. Pomimo, że mój staż na Blondynetkach jest krótki to styczność z blogosferą mam już dobre 5/6 lat, więc nie można mnie nazwać amatorem.
Ale wróćmy już do głównego wątku. Ostatnimi czasy mało co widuje się pytania przeze mnie pożądane, a tylko same spamy i pytania o współpracę/ obserwowanie/ komentowanie bloga. Rozumiem, ludzie chcą się wybić, gdzieś trzeba. Jednakże coraz więcej (szczególnie) dziewczyn tworzy blogi tylko w celu nabycia przyjemności materialnych. To przykre, że jakieś ułomne "blogaski" z g*wnianym wyglądem i mało ciekawą treścią mają ponad 300 obserwatorów, wysokie liczby odwiedzin, a naprawdę aspirujące blogi, które wręcz grzeszą swoją skromnością są wciąż niezauważalne. To właśnie blogi tej pierwszej kategorii są częściej dostrzegane przez korporacje ze względu na ciekawe statystki. Chciałabym się jednak spytać, gdzie wszystkie te firmy mają oczy? Przecież te blogi nie mają w sobie nic ciekawego, to widać. Posty tych "blogerek" są praktycznie niekomentowane, a jeżeli już to tylko spam. Boli mnie to, że w Blogosferze jest taka niesprawiedliwość i wciąż te "śmieciowe" blogi się mnożą i mnożą. Z chęcią wyrządziłabym rzeź, w której polikwidowałabym te g*wno warte blogi. A, wybaczcie za moją wulgarność.
Nie wiem po co się więcej produkować. Napisałam to, co chciałam. Gardzę takimi blogami i ich autoreczkami. Czy to są "Prawdziwe Blogerki"? Moim zdaniem nie. Niech te materialistyczne młode dziewczynki jak najprędzej zejdą mi z drogi, bo gdy tylko jeszcze raz spotkam taki blog to naprawdę dostanę nerwicy.
Nie zazdroszczę im tego, nie. Jestem tym po prostu zażenowana i zdenerwowana.
A Wy? Co sądzicie o tych współpracach i o "Prawdziwych Blogerkach"? Bo ja wyglądam mniej więcej tak:
~*~
Kłaniam się, Walerija.

20 komentarzy :

  1. zgadzam sie z Tobą. Wczoraj miałam taką sytuacje, gdzie napisalam post o studniówce na której nie bawilam się dobrze i dostałam komentarz typu "widac ze swietnie sie bawiliscie!". Weszła na ta dziewczyne, patrze...2000 obserwatorów, na ktore moim zdaniem nie zasluguje, bo nawet nie ma do nich szacunku, skoro nawet nie ma czasu na przeczytanie postów swoich czytelników, a sama wymaga zeby czytano jej...hipokryzja/Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, jak tu się mówi - są ludzie i parapety :(

      Usuń
  2. Och, zgodzę się! Jest bardzo dużo blogów (szczególnie modowych), które zakładane są jedynie dla współprac czyli własnie korzyści materialnych. Nie mówię, że sama nie przyjęłabym współpracy (gdyby takową mi zaoferowano), ale nie piszę tylko dlatego.
    http://wielopasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym się chętnie zgodziła, ale no sorry ja piszę by wyrazić swój światopogląd, podzielić się swoimi pasjami, pokazać siebie innym, bo niestety, ale w rzeczywistości mam mało osób do podzielenia się tym, co myślę :( Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Akurat tutaj mogę się z Tobą zgodzić, bo też najchętniej zlikwidowałabym wszystkie blogi ze sztucznymi statystykami, które zaśmiecają naszą cudowną blogosferę. Też się często dziwię, gdzie te wszystkie firmy mają oczy ;)

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak to już ludzie mają, że wolą dużo brać a mało dawać, dlatego ja nie pochwalam tych współprac (choć jednej się podjęłam kiedyś, dla spróbowania), bo gdyby te firmy nie wtrącały się w nasze blogowe sprawy, byłoby mniej blogów, ale więcej ciekawych treści nie wyssanych z palca.

    Pozdrawiam. :)
    Wpadaj na DROBIAZG

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety wiele blogerek patrzy teraz jedynie na ilość, statystyki i możliwość zyskania darmowych rzeczy. To trochę smutne.

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i cóż Pan zrobisz? Nic nie zrobisz!

      Usuń
  6. Prawda... ♥ Tak w ogóle to śliczny wygląd, będę wpadać częściej!
    Zapraszam do mnie, powróciłam do blogowania!
    Mój blog *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny blog i post. Będę wpadała cześciej i oczywiście obserwuje. Jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj http://www.mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Święta prawda, teraz nawet tylko zakładają po to aby mieć ''darmowe ciuchy'' lub czegoś tego typu rzeczy.
    Poza tym świetny blog!
    http://mey-meyy.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  9. Prawda, prawda :(
    Niektorzy właśnie ie prowadzą bloga z pasją, tylko żeby "linki" poklikać. Bo kasa leci :(
    Przykre ze ludzie czasami nie robia czegoś z serca:(
    Pozdrawiam!:)
    http://haania-hania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Prawda :) Mnie również rozwala to wchodząć na bloga jakiejś młodej dziewczyny robiącej błedy w co drugim zdaniu reklamującą np. dresslink mającą tak jak piszesz z 300-500followersów. Nic tylko dla swojej korzyści :) Ale okej, nie wtryniam się w to jak kto bloguję. Wiele racji w tym poście jest :) Ostatnio bardzo podobny zamieściłam u siebie ;) zapraszam na : twoimioczami.blogspot.com - nowy post, może Cie zaciekawi! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pracowałam w firmie, która specjalizowała się w marketingu w Internecie, a dokładniej .. w tych tzw. współpracach z blogami. Przerażający nie jest fakt, że firmy uderzają do małych blogów, aby wręczyć im kilka ciuchów. Mnie najbardziej zaskoczyło to jak firmy są wstanie wyłożyć grube tysiące na bardziej znane blogerki, gdzie posty, na pierwszy rzut oka wyglądają na te pisane z pasją. Jednak to jest mylące, bo praktycznie każdy z nich jest sponsorowany i nie jest to zwykle darmowy ciuch, a duża kasa. Dlatego praca w tym miejscu rozwaliła mi pogląd na blogosferę. Nie czytam prawie żadnych znanych blogów, czasem spojrzę na te, gdzie wiem, że sporadycznie jest jakaś kampania i sponsoring. Ale cóż, każdy zarabia jak może i jak mu się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny design bloga :D
    Mam do Was prośbę, czy mogłybyście poklikać we wszystkie ,,KLIK,, w tych 3 postach, które są podane niżej w linkach?. Jest to dla mnie bardzo ważne, ponieważ dzięki ,,KLIKANIU,, mam możliwość rozwoju mojego bloga. Oczywiście zawsze się odwdzięczam. :) Pozdrawiam i Zapraszam:
    http://macreateart.blogspot.com/2016/03/cndirect-wishlist.html
    http://macreateart.blogspot.com/2016/03/wishlist-wholesalebuying.html
    http://macreateart.blogspot.com/2016/03/dresslink-wishlist-2.html

    OdpowiedzUsuń

Prosimy, aby komentarze przez Was zamieszczane były kulturalne, napisane poprawną polszyzną oraz żeby nie zawierały wulgaryzmów lub bezpodstawnej krytyki. Chciałybyśmy abyś umieścił w nim swoje zdanie na dany temat, ale w sposób poprawny leksykalnie, gramatycznie i ortograficznie. Prosimy też o dużą argumentację swojego komentarza. Spamowi mówimy pa! ;)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka