Moje urodziny.

Hej, hej tutaj znowu ja, Sasha.
Post pojawił się już dosyć dawno, więc postanowiłam Wam coś napisać, bo ostatnimi czasy troszkę się u mnie działo. Swoją drogą jeżeli nasuwa Wam się pytanie "A gdzie Karolina?" to mogę tylko zdradzić, że szykuje coś naprawdę fajnego (;
Od 16 marca zaczęły się u mnie rekolekcje, więc przez ten czas się baardzo, ale to bardzo rozleniwiłam. Na rekolekcje miałm na godzinę 12, więc mogłam sobie troszeczkę pospać. Wiem, że mogłam coś przez ten czas napisać na blogu, ale jakoś nie miałam ani ochoty ani zbytnio czasu, ponieważ w mojej stajni od tygodnia pojawił się długo oczekiwany gość, a mianowicie małe źrebiątko ♥
Nie wiem czy już wspominałam, ale tak, hoduję konie. Na świat przyszła śliczna źróbka, której imienia wymyślić nie mogę. Jeżeli macie jakieś ciekawe pomysły na literę "G" to piszcie śmiało :)
Tak więc kilka razy dziennie doglądałam i wciąż doglądam do swojego małego maleństwa, które muszę dokarmiać butelką, ponieważ jej mama niestety nie ma pokarmu :( Jednakże młode jest silne i daje sobie radę :D W następnym poście może dodam jakiś mały filmik ze źrebiątkiem :)
Kolejną sprawą, jaką wydarzyła się w tamtym tygodniu to moje urodziny, które były 16 marca. Z dumą mogę ogłosić, że jestem już dostojną 15latką :) Do szkoły zaniosłam cukierki, na które oczywiście wszycy znajomi i zupełnie obce mi osoby się porwały, ale nie jestem za to zła, bo przecież po to je kupiłam :P Dostałam od swoich przyjaciółek ciuchy i kosmetyki, jak zapewne większość dziewczyn. Natomiast od rodziców dostałam słodycze, które już dawno zniknęły w niewyjaśnionych okolicznościach :P
Dzisiaj 21 marca czyli Dzień Wagarowicza. Jako sumienna tradycjonalistka postanowiłam ze swoją ekipą uczcić to jakże zuchwałe święto :P Mogę uznać ten dzień za udany, w sumie jak cały poprzedni weekend. Nie będę już się rozpisywać więcej o moim codziennym życiu, żeby Was zbytnio nie zanudzić.

Zdjęcie oczywiście z niezawodnego Tumblr'a, ale tak, taki właśnie miałam tort od swoich znajomych :P

Na koniec zapraszam Was do przeczytania moich opowiadań na Wattpad'zie. Jeżeli ktoś czytał moją podstronę to wie, że lubię pisać jakieś różne opowiastki :)
 Pozdrawiam Kociaki ♥♥♥

9 komentarzy :

  1. Wszystkiego naj i spełnienia marzeń! :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Co do obserwacji napisałam o tym w poprzednim poście.

      Usuń
  2. Spóźnione wszystkiego najlepszego! :)
    btw. pierwszy raz widzę pizzę ze świeczkami :D!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Taką właśnie pizzę dostałam od znajomych :D

      Usuń
  3. Ojej, masz hodowlę koni :o ? Ale super! Sama bym nie chciała mieć, ale to takie piękne zajmować się końmi! :) Wszystkiego najlepszego dla ciebie i małego źrebaczka ;")

    itsatrifle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Spóźnione wszystkiego najlepszego! A taki tort o jejku genialny! :)
    Zapraszam do siebie i zachęcam do komentowania i obserwowania :) by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! :)

    Ania Shirley u Królowej Książek? Zapraszam!
    ksiazkowa-krolowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prosimy, aby komentarze przez Was zamieszczane były kulturalne, napisane poprawną polszyzną oraz żeby nie zawierały wulgaryzmów lub bezpodstawnej krytyki. Chciałybyśmy abyś umieścił w nim swoje zdanie na dany temat, ale w sposób poprawny leksykalnie, gramatycznie i ortograficznie. Prosimy też o dużą argumentację swojego komentarza. Spamowi mówimy pa! ;)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka