Czas nadrobić straty...

Hej kochani,
piszę do Was po dość długiej przerwie ,najpierw chcę Wam życzyć „Wesołych Świąt” i „Wspaniałego Nowego Roku” wiem ,ze trochę spóźnione ,ale mam nadzieje ,że wybaczycie : ))
Wraz z Sashą postanowiłyśmy wznowić pisanie i tym razem mam nadzieje ,że na dłużej.
A w tym poście chce nadrobić stracone informacje : ))

Po pierwsze ,nie wiem czy pamiętacie mojego posta z Września ,pisałam tam o akcji „Świecka Szkoła” to udało się Nam uzbierać potrzebne 100tyś podpisów i nasz wniosek zostanie rozpatrzony. Wiem też na co miałyby iść pieniądze zaoszczędzone ,mianowicie na dodatkowe lekcje w szkołach ,pracownię informatyczne czy na wsparcie dla dzieci z ubogich rodzin.

Jeśli chodzi o ferie zimowe to ,oczywiście życzę Wam byście mieli śnieg ,choć niestety to chyba mało możliwe.. Mi się jednak udało ,spędziłam tydzień w polskich górach ze wspaniałą pogodą. Jakby kogoś to ciekawiło to jeżdżę na snowboardzie i idzie mi to naprawdę dobrze ,a wszystko dzięki świetnym ludziom z firmy „Wolakbros” ,naprawdę genialnie uczą. Jakby jednak pogoda Wam nie dopisała mogę polecić trzy wspaniałe seriale na kiepską pogodę :

Skins –grupa nastoletnich przyjaciół o różnych problemach typu anoreksja ,depresja ,dziewictwo itp. Nawzajem sobie pomagają i wspierają. Serial bardzo wciągający. Mi najbardziej przypadł do gustu 3 i 4 sezon ,o mojej ulubionej postaci : ))

Scream Queens –Do stowarzyszenia studentek z wyższych sfer Kappa maja zostać przyjęte dziewczyny z normalnych ,nie zamożnych rodzin. Od tego czasu postać czerwonego diabła morduje uczennice. Uwielbiam postać Chanel jest po prostu idealna. Serial ma genialną fabułę ,a jego zakończenie jest niespodziewane i nie do przewidzenia. Osobiście cały obejrzałam w jeden dzień.

American Horror Story –Trochę psychologii ,paranormalnych zdarzeń ,szaleństwa.. Nie umiem go opisać ,najlepiej sprawdźcie na jakiejś stronie ,ale powiem ,że ja się zakochałam.

Seriale warte stracenia dla nich czasu.

A dziś mamy 14 luty … walentynki ,osobiście nie uważam tego dnia za coś szczególnego. Niedziela jak niedziela ,może dla tego ,że nie mam z kim tego dnia spędzić? Albo po prostu tak naprawdę to tylko zwykły dzień ? Irytują mnie szczęśliwe pary ,te sklepowe wystawy ,ozdoby itp. Pewnie jakbym miała kogoś to inaczej bym na to patrzyła. Szczerze polecam osobą takim jak ja nie wychodzenie z domu ,bo to grozi wymiotowaniem publicznie : ))
Wstawiam zdjęcie z wyjazdu z moja przyjaciółką ,kiedy byłam górach…


A dla wszystkich singli powodzenia w szukaniu tej właściwej osoby
No to do następnego posta .. Buziaki :*  /Karolina   I !/??///////.,fgy 

/




9 komentarzy :

  1. Po pierwsze piękne zdjęcie i piękny szablon bloga, aż chce się czytać dalej. Jest w miarę ciekawie- mogę to stwierdzić, a przeczytałam dopiero tego jednego posta, nie widzę przeszkód, by nie obserwować:).
    W podawanych serialach, które opisujesz pojawia się... chyba błąd, przynajmniej ja go tak odbieram, chodzi o to, że napisałaś, że dziewictwo jest problemem , chyba jednak nie jest, no nie? Ale do rzeczy, pomimo krótkiego, choć treściwego opisu, z jakiego wynika co i jak myślę, że zdecyduję się obejrzeć. Moim ulubionym serialem jest Hannibal. Nie jestem fanką typowo młodzieżowych seriali, co można wywnioskować po preferencjach i wyborze serialu :), ale nie zapowiada się ciekawo.
    Mam nadzieję, że wyjazd miałaś udany, co wynika z tego, że ferie ci się kończyły, a moje zaczynają!
    Ciekawy post, pozdrawiam i zapraszam do siebie,

    Red apple,
    http://letters-to-venus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie dziewictwo nie jest problemem ,lecz w serialu jest tak uznane ,ja również bardzo lubię ten serial ,choć same filmy bardziej.
      Oczywiście twój blog odwiedzę :))

      Usuń
    2. Heh, sfrustrowane nastolatki nie chcą być dziewicami xD
      Z opinią się zgadzam, Karolina jesteś genialna <3

      Usuń
  2. Dla mnie też walentynki to najzwyklejszy dzień w tygodniu!
    Pierwszy post! Ty też możesz! - Julia Korocińska

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż miło się czyta. Jestem dumna, że piszę blog z taką genialną osóbką! <3 Jednocześnie jestem trochę smutna, że Ty robisz to tak świetnie, a ja zamieściłam chyba 1 post xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe to bardzo miłe :* i jestem pewna ,ze robisz to równie dobrze, czekam na Twoje posty. :))

      Usuń
    2. Może wreszcie ruszę to swoje tłuste dupsko i coś wyczaruję :D

      Usuń
  4. po pierwsze - śliczne zdjęcie~!
    po drugie - macie naprawdę ładnego bloga, jest delikatny i dziewczęcy ^^ chyba będę wpadać tu częściej~

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjęcie wstawiłaś!
    Poza tym, jeśli chodzi o seriale, zgadzam się - też jestem zakochana w AHS. W 1 sezonie mój ulubiony bohater to oczywiście Tate! :)

    shareyourlifest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prosimy, aby komentarze przez Was zamieszczane były kulturalne, napisane poprawną polszyzną oraz żeby nie zawierały wulgaryzmów lub bezpodstawnej krytyki. Chciałybyśmy abyś umieścił w nim swoje zdanie na dany temat, ale w sposób poprawny leksykalnie, gramatycznie i ortograficznie. Prosimy też o dużą argumentację swojego komentarza. Spamowi mówimy pa! ;)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka