Przedstawienie.

Hej,
jestem Karolina i będę wspólnie z Asią-Waleriją tworzyć tego bloga.
Mam 13 lat, co oznaczy, że we wrześniu idę do 1 gimnazjum. Lubię poznawać nowych ludzi, więc bardzo mnie to cieszy, choć na pewno będzie mi brakować moich przyjaciół z dawnych klas. Opowiem teraz trochę o sobie.
Jestem wegetarianką o blond włosach i niebieskich oczach. Wydaje mi się, że jestem osobą miłą, towarzyską, szczerą. i wrażliwą. Lecz według moich znajomych jestem też chamska, uparta, bezuczuciowa i jednak zbyt szczera. :) . Śmieszne, jaka jest różnica między naszymi opiniami. :)Największą przyjemność sprawia mi uprawianie sportów wszelkich rodzai od biegania po skoki na bungee.
Moimi ulubionymi zajęciami jest chodzenie na zakupy z przyjaciółmi, pływanie i słuchanie muzyki. 
Kocham też oglądać filmy, a najbardziej thrillery, horrory i dzieła psychodeliczne.Moim ulubionym filmem jest "Milczenie owiec". Interesuje się też modą, religioznawstwem i literaturą poetów wyklętych (moim ulubieńcem jest Bukowski)

Na tym blogu mam zamiar udostępniać posty na temat mody - czyli będę wstawiać foty jakiś fajnych (według mnie :)) stylizacji, zdrowego stylu życia - tzn.zdrowe przepisy, może jakieś fajne ćwiczenia.
I też trochę o mnie i o moim życiu, jak próbuje je zmienić dążąc do perfekcji. To będzie na tyle co do mojego pierwszego posta. Trzymajcie się ciepło i można powiedzieć, że do następnego wpisu. :)

5 komentarzy :

  1. Prawidłowo :) Co to dzieła psychodeliczne?

    OdpowiedzUsuń
  2. To filmy w ,których głównym tematem są narkotyki ,morderstwa itp.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam blond włosy i niebieskie oczy, tylko jestem o rok starsza. :) Bardzo fajna jesteś. :D

    OdpowiedzUsuń

Prosimy, aby komentarze przez Was zamieszczane były kulturalne, napisane poprawną polszyzną oraz żeby nie zawierały wulgaryzmów lub bezpodstawnej krytyki. Chciałybyśmy abyś umieścił w nim swoje zdanie na dany temat, ale w sposób poprawny leksykalnie, gramatycznie i ortograficznie. Prosimy też o dużą argumentację swojego komentarza. Spamowi mówimy pa! ;)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka