Po prostu początek.

Cześć!
Jako pierwsza piszę do Was ja - Asia. Formalnie Joanna, ale wolałabym nazywać się inaczej na tym blogu. Mianowicie Walerija. Wiem, że brzmi to strasznie, a zarazem śmiesznie, ale chciałam stworzyć sobie swoje drugie dane, pseudomin blogowy. Takie jakby alterego, jednak też nie do końca. Nasze alter ego to "druga" osoba wewnątrz nas. Ja nie chcę zakładać masek do Was na blogu, czy na odwrót - zakładać maski w życiu codziennym. Wiele osób postrzega mnie jako zupełnie inną osobę niż jestem. Ocenia, posądza, obmawia. Też tak macie? Dlatego ja w pierwszym momencie chciałam prowadzić bloga sama i otworzyć swoje serce w sieci, anonimowo. Nawet bez imienia. Tylko jako Walerija. A co do samotnego prowadzenia bloga to cóż... Stwierdziłam, że we dwójkę to będzie na pewno milej i raźniej więc bum! Znalazłam w internecie zupełnie przypadkową dziewczynę o imieniu Karolina, jednak sądzę że sama się Wam przedstawi może w następnym poście :) 
Co mogę o sobie więcej powiedzieć? Jestem czternastoletnią dziewczyną o blond włosach. Jestem posiadaczką zielonych, kocich oczu, haha. Jestem nie tyle uparta, co wytrwała, jednak lenistwo zasypuje moją rycerską postawę i trochę się, hmm... roztyłam zarówno fizycznie jak i psychicznie w złym tego słowa znaczeniu :D Za tydzień będę stała na rozpoczęciu roku szkolnego w grupce nowych mi koleżanek i kolegów. Będę uczęszczała oczywiście do tego samego gimnazjum, jednak z inną klasą. Ale to, czemu chciałam się przepisać może innym razem. W każdym bądź razie mam tam kilka znajomych i sądzę, że nie będę typowym odludkiem, aczkolwiek mam małego pietra, bo boję się jak mnie przyjmie tamta klasa. Pewnie kojarzy mnie z korytarzy, no ale nie zna zbyt dobrze. Jestem jednak dobrej myśli. To jeszcze tylko dwa lata gimnazjum, spokojnie ja mam tam się uczyć, a nie przejmować znajomościami.
Co by tu więcej? O swojej skromnej osobie chciałabym pisać jeszcze w innych postach, chciałabym żebyście mnie poznawali z posta na post, tak samo jak i ja Was. A co z tym blogiem? Nie mam pojęcia co szykuje dla Was Karolina, ale ja tu chcę się wyżalać, doradzać. Interesuję się trochę modą, końmi, rysowaniem i sportem. Może wpisy będą na ten temat? Zobaczymy. Jak na razie koniec, do następnego.
Pa kociaki <3











5 komentarzy :

  1. A więc witamy w gronie bloggerów :) Też interesuję się końmi i rysowaniem (prowadziłam nawet bloga o tym, ale obecnie tkwi w zawieszeniu) ;) Co do do szkoły to przeżyłam to rok temu, ale prawdę mówiąc nie było tak źle - zdecydowanie wolę iść do nowych ludzi niż kisić się latami z tymi samymi (no chyba że przyjaciółmi). Życzę owocnej weny na pisanie kolejnych postów ;)
    Pozdrawiam,
    Haniko
    http://przygodyashley.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj na bloggerze, choć widzę że już masz jakieś doświadczenie. Mam nadziej że dobrze będzie ci się pisać.
    Podoba mi się szablon :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na kolejne Twoje posty ♥

    OdpowiedzUsuń

Prosimy, aby komentarze przez Was zamieszczane były kulturalne, napisane poprawną polszyzną oraz żeby nie zawierały wulgaryzmów lub bezpodstawnej krytyki. Chciałybyśmy abyś umieścił w nim swoje zdanie na dany temat, ale w sposób poprawny leksykalnie, gramatycznie i ortograficznie. Prosimy też o dużą argumentację swojego komentarza. Spamowi mówimy pa! ;)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka